
Časté dotazy
Ano, i v případě nepřítomnosti se musí poplatek za umístění uhradit – jedná se o rezervační poplatek. Netýká se platby za stravu – ta se účtuje podle docházky.
Ano, ale je účtován storno poplatek, výše dvou poplatku za umístění dítěte – dle aktuálního ceníku. Viď. výpovědná lhůta ve Smlouvě o poskytování služeb.
Ne. V tomto případě se stravné rozpočítava.
Ne. V případě život ohrožující situaci, kdy se lék nepodá, je nutné mít zpracovaný manuál a potvrzení od lékaře podepsané rodičem.
Ano, ale rodiče jsou povinný donést vlastní pleny a vlhčené ubrousky.
Ano, v případě dodání potvrzení od lékaře, v opačném případě stravu zabezpečujeme my.
V takovém případě je nutné dítě nechat doma a doporučujeme navštívit lékaře. Návrat do kolektivu je možný až po uzdravení.
Ano, dětské skupiny fungují počas celého roku.
Je nutné informovat o absenci DS do nejpozději do 7:45 – stačí SMS na kontaktní telefon. V případě neomluvené absence je účtován celodenní poplatek za stravné dle aktuálního ceníku.
Speciální požadavky se řeší výhradně s vedením DS – Martina Bastl Kubešová, nebo Jessica Henclová. V žádném případě se speciální požadavky neřeší s chůvou! ( z důvodu zastupitelnosti chůvy).
Ne. Dětem dávejte maximálně jednoho plyšáka, kvůli adaptaci – ideálně aby byl podepsaný. Naše zařízení je vybaveno dostatečným množstvím hraček. Předejde se tak i k případným ztrátám.
Ano může.